projek membuat kuih keria bulat bulat

by - September 26, 2015

projek membuat kuih keria bulat bulat



projek membuat kuih keria bulat bulat


Kita tengah kepal-kepa doh bulat-bulat, dorang pun nak join jugakkk. Join lah join lah. Makcik korang ni lagi suka. Ada orang nak tolong. Cepat sikit kerja selesai. Hahaha.


projek membuat kuih keria bulat bulat


Taraaa~ dah siappp! Dah siap digoreng dan disira! Yang bulat kecik-kecik tu anak buah dua orang saya tu yang buat. Comel lah jugak kan. Senang nak masuk mulut. Senang sekali ngap dalam mulut je tak payah nak gigit-gigit hahaha.

Juadah petang anda apa dia? :)


You May Also Like

5 comments

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p