Syukurlah mak ayah masih ada - Ustaz Kazim Elias

by - September 29, 2015

Syukurlah mak ayah masih ada - Ustaz Kazim Elias


Syukurlah mak ayah masih ada.

Boleh tolong marah-marah, bila kita buat jahat.

Membebel bila kita buat silap.

Kalau mak ayah dah tiada, nanti rindu pula. 

-USTAZ KAZIM ELIAS

Syukurlah mak ayah masih ada - Ustaz Kazim Elias
SUMBER : WHATSAPP

Mesti pernah kan rasa rimas dengan mak ayah? Mesti pernah rasa menyampah bila asyik kena marah/bebel dengan mak ayah kan? Mesti pernah rasa hidup kita ni dikongkong oleh mak dan ayah?

Tapi ingat lah suatu hari nanti kita bakal merindui semua itu dan bersyukurlah kita masih merasai semua itu sementara ada orang yang dah hilang peluang merasai semua itu. 

Alhamdulillah~ #muhasabah.

Selamat malam. Wassalam :)


You May Also Like

2 comments

  1. Rindu parents saya! Makin bertambah rindu bila baca post ni. Rasa macam dah lama sangat takde orang marah-marah. hehe.

    ReplyDelete
  2. haha kecik2 dulu selalu terasa...buat apa semua tak boleh,,,dah ada anak, sendiri mau pikir...takdela rindu mak membebel..tapi rindu mak sbb susah dah nak jumpa..sob sob

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p