Cabaran7Hari : Breakfast Wajib Anda

by - October 07, 2015

Cabaran7Hari : Breakfast Wajib Anda


Saya memang jenis yang makan breakfast setiap hari. Tapi makanan breakfast tu..ikut laa mana ada kat depan mata hahaha. Dan kalau nak cepat atau malas, makan breakfast dalam kuantiti yang sikit je hehe. Nanti tengahari mula la melantak nasi lapau benau haha.

Tapi kebiasaannya makanan favourite saya ialah Oat! Mudah dan cepat. Dan kenyang jugak hehe. Lagi-lagi kat asrama ni kan, yang mudah oat je lah. hehe.

Cabaran7Hari : Breakfast Wajib Anda



You May Also Like

9 comments

  1. Saya suka air milo n cicah biskut tawar masa dok hostek dulu...hihi

    ReplyDelete
  2. rindu bfast kat hostel. milo 3 in 1 + roti

    ReplyDelete
  3. ya..stay kat asrama mmg kena cukup breakfast..oat mmg terbaikk..hihihi..btw, done follow #975 :)

    ReplyDelete
  4. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete
  5. Sarapan pagi yg sedap..nasi lemak sambal paru.. hehee..buat rase nk tdo je lepas tu...teringat masa zmn study dulu2 kale.. skrg ni, breakfast ngan ESP

    ReplyDelete
  6. roti kosong gardenia wajib ada kalo time dok hostel.. sambil bersiap sambil makan.. ngeh3..
    lagi2 kalo kelas pagi mmg berkejaran.. kalo rajin bru goreng telur..

    ReplyDelete
  7. ala kc ni. oat je?? hahahhaha. makan lah berat skit. :P

    tapi oat bagus sebenarnya

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p