http://pengetatvagina.blogspot.my/

Search This Blog

Pahala Mencari Nafkah

By 8:10:00 AM , , , ,

Pahala Mencari Nafkah


Pahala Mencari Nafkah


"Sungguh tidaklah engkau menginfakkan nafkah(harta) dengan tujuan mengharapkan(melihat) wajah Allah (pada hari kiama nanti) kecuali kamu akan mendapatkan ganjaran pahala (yang besar), sampai pun makanan yang kamu berikan kepada isterimu".

(Hadis Riwayat Bukhari)




Selamat pagi semuaaa! Morning! Ohaiyo gozaimasu!Sobahannur!


You Might Also Like

4 comments

  1. Allahu.subhanallah..ditambah dengan keikhlasan dalam mencari nafkah yang halalkan..berganda pahala..

    ReplyDelete
  2. Divtambah dengan rasa tanggungjawab terhadap ibu bapa Dan keluarga....

    ReplyDelete
  3. Mencari nafkah yang halal adalah tanggungjawab seorang anak kepada keluarganya...

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p

DISCLAIMER

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di sayidahnapisah65@gmail.com.

[PENAFIAN] www.sayidahnapisah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.