Tutorial Memakai Kain Pelekat Dari Atok

by - November 05, 2015

Tutorial Memakai Kain Pelekat Dari Atok


Tutorial Memakai Kain Pelekat Dari Atok
credit to : akuzealous.blogspot.com



Tutorial Memakai Kain Pelekat Dari Atok


Dalam internet ni penuh dengan tutorial pakai tudung je. Jadi, ianya tak adil untuk kaum lelaki. Jadi istimewa untuk kaum lelaki, ini tutorial memakai kain pelekat dari atok. Selamat mencuba!



HAHAHAHAHAHA. Haaa~ dah kenapa lelaki atas ni nak rasa tercabar pula kan haha. Adoii macam-macam ragam lahai. Tapi kekadang kan orang perempuan pakai kain batik dengan cara yang sama lelaki memakai kain pelikat. Kan? Ada kan gadis-gadis luar sana yang pakai kain batik guna cara pakai kain pelikat kan? Ke tak? Ke kawan aku dan aku je yang macam tu? Muehehhe. Yela sebab senang kalau guna cara lelaki pakai kain pelikat. 

Dan sebenarnya aku jarang pakai kain batik hehehe. Pakai seluar je kat bilik dan rumah. Kalau dapat mak mentua yang suka menantu nya pakai kain batik, habis laa den hahaha. Kena cari tuorial memakai kain pelikat la gamaknya. Eh tutorial memakai kain batik la! Kekekeke~

Okay daa~ nak jumpa supervisor FYP :D

Morning! Adioss~ wassalam.


You May Also Like

7 comments

  1. tersenyum pagi² nie tengok..

    ReplyDelete
  2. Hehehe...boleh adik..asal selesa..tak gitu..tapi pastikan selit atau gulung kemas2 ye..ahak..ahak..ahak..

    ReplyDelete
  3. hahaha,, saya pon jarang kalo kain batik, eh,,,, mcm xpernah pkai je,,haha >.<

    ReplyDelete
  4. good sharing..

    jemput sertai GA saya, untuk menangi produk Che Ta RYSYA SKINCARE ;)
    http://www.azlindaalin.com/2015/10/giveaway-rysya-skincare-cantik-macam.html

    ReplyDelete
  5. hahah..bebudak sekarang asyik pkai seluar sekerat je..sesekali pakai la kain pelikat...

    ReplyDelete
  6. Hehe...akak pun tak reti nak pakai kain batik...tapi hubby akak suka pakai kain pelikat..

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p