wordless wednesday : Aku nak tanya, ni Malaysia ke Bangladesh?

by - January 27, 2016
wordless wednesday : Aku nak tanya, ni Malaysia ke Bangladesh?

wordless wednesday : Aku nak tanya, ni Malaysia ke Bangladesh?
credit to : creedcycle.com
Gambar hiasan tak ada kena mengena dengan tajuk

wordless wednesday : Aku nak tanya, ni Malaysia ke Bangladesh?

Ejaan kemain ha. Adoi ~
orang Malaysia memang kreatif pun kan. 


You May Also Like

2 comments

  1. Bila dah terbiasa guna perkataan2 kreatif macam tu, silap2 boleh terlupa camane nak eja dalam perkataan asal..

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p