Macam nak pergiii je..Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2016!

by - April 12, 2016

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2016

Wah wah wahhh. Bagi penggilaa dan pencinta buku, boleh la mai sini Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2016 a.k.a Kuala Lumpur International Book Fair (KLIBF) 2016. Bertempat di Malaysia Agro Exposition Park (MAEPS), Serdang.

Save the date! 17 hari lagi untuk ke Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur di MAEPS!

MASUK ADALAH PERCUMA


29 April 2016 hingga Isnin, 9 Mei 2016. Selama 11 hari. 

Isnin - Khamis (10 pagi - 7 mlm) | Jumat - Ahad & Cuti Umum (10 pagi - 9 mlm)

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2016

Saya ada lagi satu je baucer buku tinggal. RM50 je. Ermm kalau beli buku novel FIXI/Lejen Press, boleh dapat tiga ketul gak ni. Macam nak habiskan je baucar sekeping ni dekat Pesta Buku. Hehehe.

Sesiapa yang nak pergi pesta buku kat MAEPS ni, boleh la singgah UPM jumpa saya haha. Nak dekat dah tu MAEPS dengan UPM :)

Lagi satu, kalau sesiapa nak tebus baucar buku dengan  duit pun boleh dilakukan di pesta buku ni. Yang penting jangan lupa bawak kad pengenalan dan kad matrik :)

Okay..selamat bershopping buku!

You May Also Like

3 comments

  1. kita pun teringin juga nak ke sana.. 24 tahun hidup blm lagi ada rezeki..sekarang dah tukar tempat kan.. mmg jauh sikit la.. T_T...

    ReplyDelete
  2. akak dekat jer ni, usm punya baucar buku tak dapat lagi, nnt akak ke sana kita jumpa erkk, kalau ada rezeki

    ReplyDelete
  3. Lupa pulak nak singgah UPM aritu.. hehehe..

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p