jenis yang suka join Giveaway/Segmen blog last minute - sayidahnapisahdotcom jenis yang suka join Giveaway/Segmen blog last minute
LightBlog

jenis yang suka join Giveaway/Segmen blog last minute


Walaupun tak ada orang kisah kan, nak cerita jugak haha.

Saya adalah seorang manusia yang jenis suka join Giveaway (GA) atau segmen blog last-last minute. Bila dah nak hampir tarikh tamat penyertaan, baru lah saya kepoh-kepoh nak buat entri join GA tu. Mungkin ada yang dah tahu habit saya ni. Dari dulu saya memang suka join last-last minit. Melainkan.. ada beberapa special case. Contohnya kalau GA tu memang senang gilosss nak join (sangat sangat sedikit syarat penyertaan) ATAU GA tu ada hadiah untuk top referral (berangan je la nak menang kan haha) .. haa baru saya join cepat sikit dari kebiasaannya. Tapi, mostly memang saya akan join di saat-saat akhir.

Kekadang tu macam dah jadi habit saya dah haha. Jangan tiru aksi ini tau.

Dan obviously...mesti jenis macam saya ni penganjur GA/segmen tak suka kan? Hahaha. Iyelah kalau saya join last-last minute, mesti orang yang tak tahu kewujudan GA tersebut bila tengok entri saya dah tamat penyertaan. Kan dah rugi di situ kan. Hmmm.jangan marah naa.

Kekadang saya bukan sengaja pun nak lambat-lambat, kekadang terlupa. Hmm..
tapi kekadang memang sengaja pun haha. Dush dush diri sendiri. 

Nak tahu tak..paling last minit saya pernah join kan. Saya pernah join GA seminit sebelum tamat GA tu. Haaa nampak tak last minute tu? Ish ishh ish.

Tapi nak tahu tak apa yang lagi penting?

Yang penting, saya suka join GA/segmen! Hahahaha. Dulu pernah satu masa tu saya berhenti untuk aktif join GA bagai sebab nak dapatkan adsense. So, haritu bila dah diterima oleh AdSense, saya pun apalagi...kembali lah aktif join GA. hehe. Saya siap buat list lagi tauuu.

jenis yang suka join Giveaway/Segmen blog last minute
susun link URL GA/segmen ikut tamat tarikh penyertaan hehehehe

So..lagi sekali nak warning. Jangan tiru jenis saya ni ye hahha. Kbai.

Post a Comment

7 Comments

  1. hahahaha macam best je. erm. nice tips. lol >o<

    ReplyDelete
  2. hahah..sama la kita suka join di saat2 terakhir..

    ReplyDelete
  3. Haaa, cemana nak join adsense ni awak. Dah laman nak buat, tapi xfaham laaa :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. daftar adsense kat https://www.google.com/adsense/start/#?modal_active=none awok hehhee

      Delete
  4. Dulu pun saya buat stail macamni jugak..tapi bila asyik termiss join sebab dah exceed tarik tutup, tak berani dah join last minute..hehe..byw, jemput GA saya di http://penselduabee.blogspot.my/2016/09/preloved-hair-serum-giveaway-by.html

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p