"24 tahun? ingat awak 19 tahun macamtu" :P

by - November 27, 2017
Tarikh: 27/11/2017
Masa: pagi
Lokasi: KTM Seremban
Situasi: semasa menunggu ktm line Klang
Perbualan yang berlaku:

Me: awak nak pergi mana?

Dia: UKM

Me: selalu ke naik ktm ni pergi UKM?

Dia: Ha'ah selalu. Sebab study kat ukm.

Me: ohhh. Degree ke?

Dia: Ha'ah degree.

Me: in? Course apa?

Dia: Mass Communication.

Me: ohhh mass com. Saya konvo tahun lepas. UPM. Course matematik.

Dia: degree ke atau...?

Me: yeap degree.

Dia: Ohh.. umur berapa?

Me: saya 24 tahun.

Dia: 24?! Ingat tadi macam 19. Hahaa

Dan perbualan pun berterusan tapi sekejap je. Ktm sampai. Haha.

Tak tahu la sama ada sebab saya
- muka baby face :P
- pendek (bahasa sopan: rendah)
- style budak budak (pakai tudung bawal, tak reti berfesyen)
- kelakuan budak budak tak matang (most of the times hahaha)

, orang yang tak kenal saya (strangers) memang biasa ingat saya budak tingkatan, atau baru nak SPM, atau lepasan SPM. Hahhahaa. Tak tahu la itu satu penghinaan atau pujian. But I will take it as a compliment hikhokk.

Okay daaa~ wassalam! :)

You May Also Like

4 comments

  1. Hahahah betullah tu.. rasanya sebab baby face kot hahahha

    ReplyDelete
  2. Nanti akak hantar bakul eh....hahahahahha

    ReplyDelete
  3. orang kecik comei memang sentiasa nampak muda..

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p