MB Selangor umum Selangor cuti pada hari Isnin - sayidahnapisahdotcom MB Selangor umum Selangor cuti pada hari Isnin
LightBlog

MB Selangor umum Selangor cuti pada hari Isnin

MB Selangor umum Selangor cuti pada hari Isnin


MB Selangor umum Selangor cuti pada hari Isnin

Selangor diumumkan cuti pada hari Isnin


Malam semalam saya tertunggu-tunggu dekat twitter sebab nak tahu Selangor cuti ke tak hari isnin 14 Disember 2015 ni. Saya menanti dengan sabar. Nak dekat pukul 1 pun masih tiada khabar berita di Twitter/Facebook yang mengatakan Isnin cuti.

Alhamdulillah penantian saya akhirnya diakhiri dengan berita gembira! Hehehee. MB Selangor umum Isnin ni cuti! Ianya sempena menyambut kejayaan Selangor memenangi final Piala Malaysia 2015 semalam menentang Kedah.

MB Selangor umum Selangor cuti pada hari Isnin


MB Selangor umum Selangor cuti pada hari Isnin

Selangor menikmati cuti umum pada Isnin selepas skuad bola sepak negeri itu, The Red Giants muncul juara Piala Malaysia 2015, di Stadium Shah Alam, malam tadi. Pengumuman itu dibuat oleh Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali, pada sidang media selepas berakhirnya perlawanan itu sebentar tadi.

"Tahniah kepada seluruh pasukan, pengurusan dan juga pemain. Selepas diperkenan Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah, kita umumkan Isnin sebagai cuti umum.
Kejayaan merangkul kejuaraan Piala Malaysia 2015 itu sekali gus juga mencapai sasaran Misi 33 Selangor yang dilancarkan empat tahun lalu. -Berita Harian Online

Hoyeahhh Isnin cuti! Takde kelas hari isnin! Yeah!

Alaaa tapi kena fikir nak ganti kelas hari Isnin tu pula. Minggu akhir ni dah pack dah dengan kelas ganti. Adehh sabau jelah. Heee.

By the way, selamat bercuti rakyat Selangor!


Post a Comment

3 Comments

  1. Kebanyakan orang kalau negeri dia masuk final mesti dengan harapan "cuti cuti cuti" Haha . Tahniah pasukan selangor ! :D

    - Syamsid Blog -
    .

    ReplyDelete
  2. huntung laa depa cuti (jeles) haha..Tahniah selangoq menang 33 kali dah wuuuuu

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p