cara nak tahu perempuan suka kita - sayidahnapisahdotcom cara nak tahu perempuan suka kita
LightBlog

cara nak tahu perempuan suka kita

Cara nak tahu perempuan suka kita | Lelaki kata "perempuan ni misteri lah", "susah nak baca fikiran dan faham isi hati wanita", "sekejap suka, tiba tiba marah, lepastu merajuk.. apa yang kaum hawa ni nak sampaikan sebenarnya?". Perghh.. gitu lah antara luahan para lelaki, pria di dunia ini kan? Hahhaha. So, para gadis, para wanita sekalian.. betulkah perasaan kita ni sukar ditelah? Kalau kita mula 'meragam', apa maksudnya ya? Mungkin lelaki di luar sana nak tahu kann hahaha. Tapiii.. dah kenapa pula pagi pagi ni nak cerita pasal 'cara nak tahu perempuan suka kita' atau 'cara mengetahui perempuan sukakan kita'?
cara nak tahu perempuan suka kita
cara nak tahu perempuan suka kita | image Google
Okay actually, semenjak dua menjak tiga menjak empat menjak ni.. ada search keywords yang berbeza beza naik. And I'm reallyy grateful for that. Nampak la dalam blog saya ni ada banyak 'benda' yang bermanfaat pada orang kann haha.

Dan antara keywords yang paling famous, yang ramai orang cari di Google (and other search engines) dan yang paling sentiasa naik adalah ini:

- cara nak tahu perempuan suka kita

- cara mengetahui perempuan sukakan kita


This month:
one of search keywords: cara nak tahu perempuan suka kita
amazon
lirik lagu haa tepok
beg 2 back lirik
bank islam internet banking
lirik beg 2 back
abang long fadil 2
aneka kuih
cara buat internet bankin bank islam
cara nak tahu perempuan suka kita
http://www.sayidahnapisah.com/2017/01/rpk-dan-rsm-jpj-cara-mudah-ingat-dan.html?m=1

This week:
ada juga yang cari 'cara mengetahu perempuan sukakan kita'
amazon
lirik lagu haa tepok
aneka kuih
kpt elaun thesis phd
kursus haji 2019
lagu lagu raihan
trengkas
cara mengetahui perempuan sukakan kita
hutang floor 88 lirik
resepi kuih dan masakan group facebook

Bila saya taip sendiri keyword tu di Google, keluar lah entri saya yang bertajuk 'tanda-tanda si perempuan suka si lelaki' di first page Google and more specifically di 'tangga' yang kedua.
cara nak tahu perempuan suka kita
cara nak tahu perempuan suka kita
Iyee. entri tu dah agak lama. Tahun 2016 saya publish. Tahun 2019 baru up ya. Ambil masa 3 tahun untuk berada di first page Google.

Betullah orang kata 'bersusah susah (luang masa untuk update entri) dahulu, bersenang senang (orang jumpa entri kita di google) kemudian'. Hehehee.

Ohh.. Lupa pulak.. For man.. yang teringin nak tahu apa ciri-ciri/ tanda-tanda/ macam mana sikap perempuan bila dekat dengan lelaki yang dia suka.. boleh lah baca kat sini: http://www.sayidahnapisah.com/2016/04/tanda-tanda-si-perempuan-suka-si-lelaki.html

Tapi lelaki yang single atau duda je ya yang dibenarkan baca entri tu muahaha. Yelahhh yang dah kahwin buat apa nak baca? Awatnya? Sebab nak tahu juga? Buat apa nak tahu? Haa maroh den hahaha.

Okay lahhh.. bagi yang dah bergelar bapa dan ada anak lelaki, okay boleh juga baca. Kot kot nak tolong selesaikan masalah si anak kann. Hashtag bersangka baik. Kahkahhh!

Masa saya jumpa keywords tu kan, saya harap sangat yang insan bernama lelaki lah yang cari, bukan perempuan. Wehh seramm kalau perempuan search "cara nak tahu perempuan suka kita". Hahhaa. Bahaya bahaya. Adehhh. Nauzubillah.

Tapi kalau nak fikir dari sudut positive dalam kes perempuan cari keywords tu, kita husnuszon lah kann.. mungkin dia nak tolong kawan lelaki dia ke.. atau mungkin nak tolong adik beradik lelaki dia ke.. atau cikgu wanita nak tolong anak murid lelaki dia ke... kann?

Bersangka baik lah. Gitchuww hahaha.

Till next time, daa~ wassalam! :)

Post a Comment

3 Comments

  1. Hamboi² seronoknya bila blog berada di first page kan?

    ReplyDelete
  2. Realiti nya kena banyak bersabar jika nak dapatkan sesuatu yang baik dari blog kita ini. haha.

    ReplyDelete
  3. Bukan senang nak bagi blog post naik ke firt page. Masa tulis tu memang tak terfikir pun tentang ranking. Asal ada idea, tulis je sebab selalunya ambil masa untuk naik ke first page.

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p