KETAHUI PERSONALITI ANDA MENGIKUT JARI TANGAN KIRI

by - August 04, 2015

KETAHUI PERSONALITI ANDA MENGIKUT JARI TANGAN KIRI



KETAHUI PERSONALITI ANDA MENGIKUT JARI TANGAN KIRI



A. Jari cincin lebih panjang dari jari telunjuk


KETAHUI PERSONALITI ANDA MENGIKUT JARI TANGAN KIRI

B. Jari cincin lebih pendek dari jari telunjuk


KETAHUI PERSONALITI ANDA MENGIKUT JARI TANGAN KIRI


C. Jari cincin sama panjang dengan jari telunjuk


KETAHUI PERSONALITI ANDA MENGIKUT JARI TANGAN KIRI


Tengok tengok tangann kiri. Tengokk. Haa mana satu kah kategori anda? Saya termasuk di dalam kategori A! Jari cincin lebih panjang daripada jari telunjuk. Jom tengok ciri-ciri A!

1) It can be said that people with longer ring finger are mostly good-looking.

Notadiri : Ehem-ehemmm. :p

2) Most of them has the charm of a heartthrob.

Notadiri : Bila dicari maksud heartthrob tu maksudnya ialah pelakon. Mempunyai aura pelakonn. Wahh maksudnya suka berdrama la eh? Memang suka pun. Suka buat drama, suka tengok drama, suka mendrama kan keadaan, suka terlebih drama kan diri sendiri. Haha.

3) They're also thought to be more aggressive, and more likely to take risks.

Notadiri : Agresif dan suka mengambil risiko gituuu yee. Dalam hidup ni memang kena ambil risiko kan dalam membuat sesuatu tindakan. Selebihnya kita tawakal :)

4) They make better soldiers, engineers, speculators and chess player, and are better at solving problems such as crosswords.

Notadiri : What? Chess player? Oh no. Saya dari kecik sampai sekarang cuba nak faham permainan catur ni tapi tak lepas-lepas. Sodihh, Akhirnya main dam haji je. Tapi crosswords tu betul lah. Saya suka bab-bab selesaikan masalah :)

5) Researchers also found that longer ring fingers made more money than their short ring-fingered colleagues.

Notadiri : Aminnnnn! Kumpul duit banyak-banyak. Boleh kahwin haha.


Perhatian!


Apa-apa pun jangan lah percaya sangat personaliti-personaliti yang digambarkan dalam kategori tu. Sebab kesahihannya pun tiada. Jadi, kita sekadar suka-suka lah ni ye. :)

Jadi, anda di kategori mana? ;)



You May Also Like

6 comments

  1. Kaksha suka2 baca je... tak suka nak percaya... hehe....

    ReplyDelete
  2. eh..yaya dah follow awak, harap sudi follow saya juga..hehe
    www.yayacendana.com

    ReplyDelete
  3. ibu jari bonde sedang sakit datanglah melawat blog bonde ada pic ibu jari tu he he he

    ReplyDelete
  4. Kita sama...kategori A...hehehe...drama sangat :)

    ReplyDelete
  5. Saya pun A. Entah ler. Betul ke idokkk. Haha

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p