UPM tak cuti pun esok~

by - September 27, 2015

UPM tak cuti pun esok~


UPM tak cuti pun esok~
credit to : www.themalaysiantimes.com.my




[INFO JEREBU UPM]


assalamualaikum dan salam sejahtera..
selaku mantan YDP MPP UPM,sy telah menghubungi TNC HEPA UPM bg berbincang tentang status cuti atau penangguhan kuliah di UPM..
hasil perbincangan menyatakan bahawa UPM tidak diberikan cuti atau penangguhan kelas seperti yang dilakukan oleh beberapa universiti..
Oleh itu,saya dan TNC HEPA mencapai kata sepakat untuk menggalakkan para pelajar menghubungi pensyarah mereka untuk kuliah pada hari isnin ditangguhkan dan diganti pada hari yang lain..
saya dan TNC HEPA juga berpendapat pensyarah semestinya bersetuju jika kelas pada esok hari ditangguhkan atas faktor keselamatan..
jika ada sebarang perubahan,saya akan umumkan dengan kadar yang segera..
Muhammad Hanif Ramlan
Mantan YDP MPP UPM


Masalahnya takde nombor lecturer. Kalau ada pun, malas terhegeh-hegeh nak call lecturer suruh batalkan kelas hahaha.

Ada universiti yang cuti tapi UPM tak cuti. Adil sangat kan. Abi kata mungkin sebab UPM dikelilingi tumbuhan hijau haha. Yelaa tu abi. Sabau je lah ye. Terpaksa la esok datang kelas jugaaa. Tapi bagus jugak kot UPM tak cuti. Tak payah nak buat kelas ganti bagai. Lagi leceh. #sedapkanhatisebenarnya

Masih di rumah sekarang. Esok pagi buta pukul 5.30 abi hantar balik ke yupiyemm hehe.

so, till then, kita enjoyyy! K daaa~ wassalam :)

Baca juga :



You May Also Like

3 comments

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p