cara melembutkan daging lembu

by - August 25, 2017
Senang je cara melembutkan daging lembu ni. Tak susah pun. Dont worry. Semua orang boleh buat. Sangat mudah dan sekejap je buatnya. Tapi mungkin korang pernah dengar cara melembutkan daging lembu sebelum ni. In case pada sesiapa yang tak tahu lagi, boleh la baca kat bawah ni.

Cara melembutkan daging lembu


cara melembutkan daging lembu
cara melembutkan daging lembu
Korang semua tak perlu bersusah payah menambah bahan-bahan lain. 

Hanya perlu menambah huruf 'T' sahaja daging lembu akan menjadi lembut.


LEMBU + T = LEMBUT

cara melembutkan daging lembu

HAHAHAHAHA. Larikkkkk.

Guruan jenaka di petang hari. Jangan marah naa. Senyum sikittt :)

Saya pun terkena juga kat group whatsapp pagi tadi hahaha. Saboo je lah ye.

sabar

You May Also Like

2 comments

  1. Terbaik tips ni.. tak payah susah-susah kan.. tambah satu bahan je >.<

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p