rasa tertipu

by - September 05, 2017
rasa tertipu

Nak keluar tapi tak jadi.

Penat je tunggu dengan penuh harapan.

Harapan menggunung tinggi tapi akhirnya hilang begitu sahaja. Beri harapan palsu.

Saya dah siap sedia tapi pengakhirannya.. saya dibiarkan begitu sahaja.

Bukan sekali, tapi banyak kali. Again and again.

Walaupun begitu, saya tetap di sini. Bersiap siaga. Waiting..

Kadang-kadang mengembirakan saya, kadang-kadang mengecewakan.

How could you do this to me? 

How could you!

Sampai hati awak, bersin?

Saya dah siap dengan tisu di tangan tapi 5 saat kemudian, tak bersin bersin juga.

Huwaaaaa T-T

Mesti semua pernah rasa kan.. nak bersin tapiiiiii hmphhh hampeh. Kita dah siap tertutup tutup mata sebab rasa nak bersin tapiiii ciskek tak muncul muncul hahaha.



p/s: kurang sihat ni ha. Selsema, sakit tekak, tak sedap badan. Pray for me cepat sembuh eh hehe.

You May Also Like

6 comments

  1. Aminnn speedy recovery Sayidah..
    LZ akan bersin bila rasa ada habuk.. terus automatic bersin takde laaa tertunggu2.. Alhamdulillah lancar hehehe

    ReplyDelete
  2. Bila nak bersin tak jadi tu rasa sakit pada hidung. .huiiii...moga segera sihat ya.

    ReplyDelete
  3. Ha aa ingatkan apa tadi.
    Kalau nak berdating dengan bersin, cabut aje bulu hidung, datanglah dia.

    ReplyDelete
  4. hahaah. ingat apaaa laa tadi ek. pandang ke arah cahaya kc, nanti bersin terus,
    Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p