Produk Izeara Xtravaganza Memang Tak Panas Tapi........ - sayidahnapisahdotcom Produk Izeara Xtravaganza Memang Tak Panas Tapi........
LightBlog

Produk Izeara Xtravaganza Memang Tak Panas Tapi........

Ingat tak kes seorang wanita ni yang bernama Bella membuat laporan polis kerana ketidakpuasan hati beliau terhadap satu produk kurus ni? Sebab apa beliau report polis? Sebab first, produk tersebut tak panas. Second, badan beliau tiada berlaku perubahan pengurangan berat badan. Walhal beliau baru je guna sehari produk tersebut. Adehh tak faham le Bella ni. Okay lah the point is sekarang ni, saya nak highlightkan pada produk tersebut… Haaa apakah nama produk kurus yang menjadi bualan hangat tersebut? Jeng jeng jenggg~~ Ya tepat sekali! Nama produk tersebut adalah Produk Izeara Xtravaganza! Saya telah mencuba produk izeara Xtravaganza ni lebih dari seminggu. Memang tak panas langsung bila pakai produk ni tapi....ternyata hasilnya tidak mengecewakan!

Apakah isi kandungan Produk Izeara Xtravaganza ?


Produk Izeara Xtravaganza Memang Tak Panas Tapi........
Produk Izeara Xtravaganza keluaran Izeara International

Okay sebelum tu, moh le kita kenali dengan lebih dekat lagi Izeara Xtravaganza ni. Antara kandungan yang terdapat di dalam produk kurus Izeara Xtravaganza ni adalah:

Aqua, Carbomer, Propylene Glycol, Euchema Cottoni (Seaweed) Extract, Gracinia Cambogia (Garcinia) Extract, Oryza Sativa (Rice) extract, Citrus Lemon (Lemon) Extract Triethanolamine, Cafeisilane.

Apakah kelebihan Produk Izeara Xtravaganza?


Produk Izeara Xtravaganza Memang Tak Panas Tapi........
Limited offer produk Izeara Xtravaganza RM109 sahaja dari harga asal RM149!!
Bila bercerita tentang suatu produk ni, tak sah la kalau kita tak kongsikan kelebihan dan kekuatan sesuatu produk tersebut, bukan? Okay jom ushar 8 kelebihan Izeara Xtravaganza ni.


Memecahkan Iemak dengan pantas

Izeara Xtravaganza ni dibuat dengan 15x more faster burn fat. 15 kali lebih pantas dan cepat membakar lemak lemak terkumpul di dalam badan!

Langsung tidak panas

Izeara Xtravaganza adalah sebuah produk kurus yang juga c.o.o.l serum, 6inch body serum. Jadi produk ni lain sikit daripada produk-produk kurus lain yang mana krim mereka panas dalam membakar lemak. Jika dicalitkan sedikit serum Izeara Xtravaganza ni pada kulit pun dah terasa sejuk menyerap sampai ke tulang. Tapi apabila dah disapu ke kulit, rasa sejuk tu hilang dan digantikan pula dengan rasa smooth saje.


Tidak melekit & berbau harum

Ye..Produk cool serum Izeara Xtravaganza ini tidak melekit, tidak berminyak dan berbau harum. Tambahan lagi, apabila cool serum Izeara ini dah disapu ke kulit badan kita, senang je cuci tempat sapuan tersebut. Mudah je nak basuh tak perlu banyak-banyak kali basuh dan tak perlu guna sabun pun untuk menghilangkannya.

Kesan yang pantas

Disebabkan produk ini 15x lebih pantas membakar lemak, maka kesannya juga lebih pantas. Bak kata arahan di kotak Izeara Xtravaganza, jika mahukan keputusan yang cepat dan pantas, boleh menggunakan Izeara ini 3-5 kali sehari.


Punyai kelulusan dari pihak kesihatan


Dijamin halal


Boleh dibawa untuk solat

Haa kot-kot sementara tunggu waktu azan nak berkumandang tu, boleh la gunakan peluang tu untuk calit dan sapu sikit cool serum Izeara Xtravaganza ke tempat yang kita mahukan tempat tu kurus contohnya perut, peha dan bawah lengan. Jangan risau kerana produk ini dijamin boleh dibawa ke solat.


Mengandungi Doa&Zikir


Produk kurus Izeara Xtravaganza ini tidak boleh dilangkah kerana produk ini mengandungi doa dan juga zikir. Sebelum menggunakan produk ini juga kita diperingatkan untuk menyebut kalimah Bismillah. Lebih afdhal gituuu~


Testimoni Berjaya Produk Izeara Xtravaganza oleh saya sendiri


Produk Izeara Xtravaganza Memang Tak Panas Tapi........
Saya telah mencuba produk Izeara Xtravaganza yang nyaman ni! Anda bila lagi?
Saya dah cuba Izeara Xtravaganza ni sudah 9 hari tidak termasuk harini. Dan ternyata saya merasakan sendiri perubahan pada tempat tempat yang saya sapu dengan produk ni. Saya merasakan pengurangan inchi di tempat tempat yang saya sapu setiap hari. Saya sedar pengurangan ni sebab saya memang ukur berapa inch dan catat setiap minggu. Dan bila saya guna produk ni, ternyata nampak pengurangan inci di kawasan saya sapu tersebut. Walaupun tidak banyak dan tidak ketara pengurangannya , tetapi tetap menggembirakan saya.


Haa anda anda semuaa.. Ingin Hapuskan Iemak anda sekarang ? Mahukan badan yang kurus di hari raya nanti?

Ada offer tau sekarang ni! Harga asal Izeara Xtravaganza ialah RM149 diturunkan kepada harga RM109 sahaja buat masa sekarang. LIMITED OFFER tau! So, apalagi grab sekarang!


Boleh pm saya dekat sini untuk order/pertanyaan lanjut :

atau boleh sms/whatsapp di :
 017-2008642



Post a Comment

4 Comments

  1. Mcm nak kene try jugaq ni nampaknya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh boleh. boleh order dengan whatsapp nombor di atas :)

      Delete
  2. yang penting tak panas dan melekit kan..

    ReplyDelete
  3. kC sapu kat pipi tauu. jgn lupa. hhehehehe. LARIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p