anak buah nak sama tinggi dah dengan den - sayidahnapisahdotcom anak buah nak sama tinggi dah dengan den
LightBlog

anak buah nak sama tinggi dah dengan den

Malam semalam kakyong dan family ada balik rumah Seremban. Anak sulung kakyong adalah anak buah saya yang sulung berumur 6 tahun, Iman Hazim. Seorang yang sangat aktif, bercita-cita nak jadi askar (ikut jejak Pak Lang dan Pak Su nya), boleh dikategorikan dalam budak yang handsome, suka buli adik dia (the power of being a brother to two younger sister), kadang-kadang menyakitkan hati dengan sikap dia, dan takut lipas (tapi tak mengaku takut lipas =.= ). Si Iman ni mungkin mengikut genetik ayahnya yang tinggi kurus, so sekarang ni walaupun baru umur 6 tahun dah nak sama tinggi dah dengan saya =.= Persoalannya sekarang, saya yang rendah atau dia yang tinggi? Hahaha.


anak buah nak sama tinggi dah dengan den

anak buah nak sama tinggi dah dengan den

anak buah nak sama tinggi dah dengan den

credit foto: pikarar.tumblr.com

Serius, semalam terkejut dia yang makin tinggi. Rasanya tak lama lagi nanti mesti dah sama level tinggi dengan saya ohmaii. Sabau jelaa hahaha. Tu pun tak jejak lagi sekolah rendah dah tinggi. Nanti kalau dia dah sekolah menengah, confirm tinggi panjang galah haha. Confirm saya kalau bercakap dengan dia kena dongak =.=

Takpelah Iman Hazim. Membesarlah dengan sihat, cerdik dan cerdas. Yang penting besar nanti jadi orang yang berguna dan berbakti pada ibubapa, keluarga, agama dan Negara ye sayang. Amin.

anak buah nak sama tinggi dah dengan den
ni lah anak buah den, Iman Hazim yang baju warna biru tu :D
tapi gambar ni diambil pada beberapa minggu yang lepas.

Post a Comment

2 Comments

  1. haahaha... takpelah pakai kasut tumit tinggi. sama level !

    ReplyDelete
  2. lelaki biasanya memang tinggi dari perempuan hi3

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p