http://pengetatvagina.blogspot.my/

Search This Blog

Najwa Latif - Satu Hari Nanti (Official Music Video & Lyrics)

By 9:28:00 PM ,

         

Najwa Latif - Satu Hari Nanti (Official Music Video & Lyrics)

Najwa Latif - Satu Hari Nanti (Official Music Video & Lyrics)
credit : infotaip.blogspot.com

Note : Lagu ni tersangat lah best. Catchy dan riang je. Mesej nya pun best - Don't give up! Jangan putus asa! :)




               

Aku inginkan hidup senang aku inginkan hati tenang setiap doaku untukku setiap doaku untukmu bawaku. bawa. semuaku sayangku bawa bawaku. bawa. semuaku sayangku bawa tadi pagiku patah hati dia tak mungkinkan kembali kau tak perlu faham apa yang kau rasa tak perlu bersedih jangan membuang masa bawaku. bawa. semuaku sayangku bawa bawaku. bawa. semuaku sayangku bawa satu. hari nanti aku kan bebas. ay ya ya ya. dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ay ya ya ya. ada orang yang gilakan harta ada yang hidup mewah tanpanya jika tak guna apa yang disediakan seandainya gagal jangan beri alasan bawaku. bawa. semuaku sayangku bawa bawaku. bawa. semuaku sayangku bawa satu. hari nanti aku kan bebas. ay ya ya ya. dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ay ya ya ya. siapa yang halau. dan siapa yang menunggu aku tak perlu kau ikut hantar aku ke hujung lambai selagi ku wujud senyum selagiku berdiri senyum selagiku berjanji satu. hari nanti aku kan bebas. ay ya ya ya. dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ay ya ya ya. satu. hari nanti aku kan bebas. ay ya ya ya. dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ay ya ya ya.

sumber : https://www.musixmatch.com

You Might Also Like

0 comments

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p

DISCLAIMER

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di sayidahnapisah65@gmail.com.

[PENAFIAN] www.sayidahnapisah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.