PERMOHONAN MENAMATKAN PENGINAPAN DI KOLEJ 12/14/15/16 - sayidahnapisahdotcom PERMOHONAN MENAMATKAN PENGINAPAN DI KOLEJ 12/14/15/16
LightBlog

PERMOHONAN MENAMATKAN PENGINAPAN DI KOLEJ 12/14/15/16

PERMOHONAN MENAMATKAN PENGINAPAN DI KOLEJ 12/14/15/16

Akhirnyaaa... Finallyyy!

Nama pun final year student kan. So, sem depan dah tak duduk dah kat kolej dah. Duduk rumah pulak, cari koje.

Sebenarnya tak tahu pun kewujudan borang ni. Tapi nasib baik lahai nampak kawan isi borang permohonan tamat penginapan ni kat Wechat moments. Kalau takkk.....

PERMOHONAN MENAMATKAN PENGINAPAN DI KOLEJ 12/14/15/16
Borang Permohonan Menamatkan Penginapan Di Kolej 12/14/15/16 (Kolej Serumpun)

Syarat-syarat :


1. Pelajar bertanggungjawab sepenuhnya ke atas peralatan di dalam bilik yang dihuni. Pemeriksaan akan dilakukan selepas penyerahan kunci.

2. Bayaran mengikut pasaran akan dikenakan sekiranya terdapat peralatan yang hilang atau rosak.

3. Pelajar perlu memulangkan kunci bilik di dalam keadaan baik semasa meninggalkan kolej.

4. Borang ini hendaklah dikembalikan ke Pejabat Pengurusan PJSD selewat-lewatnya pada 15 APRIL 2016 (JUMAAT)

5. Yuran penginapan satu semester penuh akan terus dicajkan dan yuran ini tidak akan dikembalikan jika pelajar membuat penamatan penginapan selepas dua(2) minggu semester bermula.

6. Pihak Pengurusan tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan barang yang ditinggalkan tanpa kebenaran Pengurusan PJSD.

7. Slip akuan penerimaan perlu dikemukakan ke Pejabat Pengurusan PJSD sekiranya timbul permasalahan yang berkaitan dengan penamatan penginapan ini.

Isi jangan tak isiii~

Maksudnya.. kalau kita terlupa nak isi borang permohononan menamatkan penginapan pada sem ni atau dua minggu pertama selepas semester hadapan bermula.. caj yuran satu semester penuh akan tetap dikenakan pada pelajar dan pelajar waib membayarnya.

Jangan tanya den berapa yuran kolej satu sem? Den pun tak tahu haha.

Borang pink ni lepas dah isi details, kena minta signature pengetua kolej pula. Lepas Pengetua kolej dah sign, baru pulangkan semula ke bahagian PJSD. Lagi satu, jangan lupa isi borang putih di pejabat juga tau. Alaa tak yah risau.. pergi je kat kaunter pejabat kolej tu. Beritahu kat staff ..yang kita nak minta sign pengetua untuk borang permohonan tamatkan penginapan. Nanti staff tu akan beri satu helai borang putih. 

Borang putih tu apa fungsi dan isinya? Borang putih ni kira macam info tentang kita dah tak duduk kolej dah sem depan. Fungsi dia sama macam borang pink tadi tu tapiii borang pink untuk simpanan pejabat PJSD manakala borang putih untuk simpanan pihak kolej.

Okay tu je. Jangan lupa hantar borang pink ke PJSD sebelum 15 April ye!

Post a Comment

2 Comments

  1. Yeah!! Dah nak tamat belajar..
    Lepas nie relax-relax cari kerja pula ye..

    ReplyDelete
  2. Wah nak duk kat luar laa ni..nak carik koje daaa...ok laa tu kc..

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p