SIHAT TANPA KOLESTROL DENGAN JUS QALBI AL-EHSAN - sayidahnapisahdotcom SIHAT TANPA KOLESTROL DENGAN JUS QALBI AL-EHSAN
LightBlog

SIHAT TANPA KOLESTROL DENGAN JUS QALBI AL-EHSAN

First of all, biarlah saya perkenalkan dulu apa isi kandungan Jus Qalbi Al-Ehsan. Jus Qalbi Al-Ehsan diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi yang asli. 5 bahan terpilih iaitu bawang putih, halia, cuka epal, lemon dan madu asli menjadi satu formula dan resepi terbaik dalam pembuatan jus Qalbi ini. Diperbuat daripada 100% bahan asli tanpa bahan pengawet. Malahan, jus ini ada fakta nutrisi dari MARDI. Produk Muslim. Ia juga tinggi khasiat dan boleh menguatkan daya tahan tubuh badan diri dan keluarga!

SIHAT TANPA KOLESTROL DENGAN JUS QALBI AL-EHSAN 

SIHAT TANPA KOLESTROL DENGAN JUS QALBI AL-EHSAN
sihat tanpa kolestrol dengan jus qalbi al-ehsan 
Seperti yang kita tahu dan sedar bahawa kolestrol berupaya menjadi pembunuh secara senyap. Masalah kolestrol tinggi di Malaysia bukan lah sesuatu yang baru. Malah, ianya sering menjadi punca masalah peredaran saluran darah yang mana mengakibatkan penyakit yang berkaitan dengan jantung seperti strok, sakit dada, darah tinggi dan sebagainya. Oleh itu, dengan formulasi terbaik, Jus Qalbi mampu membantu masalah kolestrol ini. Jus Qalbi Al-Ehsan dikenali sebagai jus pembersih kolestrol yang mana ianya sangat mujarab untuk menghakis serta melunturkan kolestrol malah juga pembekal tenaga semulajadi.


SIHAT TANPA KOLESTROL DENGAN JUS QALBI AL-EHSAN
sihat tanpa kolestrol dengan jus qalbi al-ehsan
Selain itu, Jus Qalbi Al-Ehsan juga dikenali sebagai agen pelangsingan badan semulajadi terbaik. Seperti yang semua tahu, lemon dan madu asli adalah dua gabungan terbaik untuk mereka yang mahu menurunkan berat badan dan mengurangkan kolestrol dalam badan. Jadi, jus Qalbi ini memang minuman supplemen yang bagus untuk mereka yang berniat untuk diet sambil mengamalkan gaya hidup yang sihat.

Ada masalah sakit lelah, asma atau semput? Jangan risau, jus Qalbi ini juga mampu membantu mengurangkan masalah tersebut! Jus Qalbi juga berfungsi sebagai agen pencair kahak degil. Kahak yang beku, boleh menjadi cair dengan minum jus Qalbi ini. Kahak boleh hilang. Tiada lagi rasa sesak dada atau sesak nafas. Dada akan berasa lapang je.

Dalam kalangan keluarga atau saudara mara anda atau anda sendiri, ada yang mengalami masalah kolestrol tinggi? Masalah kebas-kebas? Masalah berat badan? Masalah jantung? Masalah penat, mengah selalu? Masalah sakit dada? Saya syorkan supaya anda membeli Jus Qalbi Al-Ehsan ini. Kenapa dan mengapa?

Ini adalah kerana secara keseluruhan, Jus Qalbi mempunyai banyak kebaikan dan kelebihan. Antaranya mampu:


  • mencuci dan membuang kolestrol
  • merawat masalah saluran jantung tersumbat
  • mencegah kompilasi jantung
  • menyingkirkan toksin dalam badan
  • melancarkan peredaran darah menurunkan tekanan darah tinggi
  • melancarkan sistem pernafasan
  • menghindari penyakit strok
  • mencairkan lemak
  • mengurangkan serangan gout
  • membuang angin dalam badan
  • mengatasi masalah selsema
  • meningkatkan daya pemikiran dan minda
  • melegakan sakit-sakit badan dan sendi
  • kaya dengan vitamin C (mencantikkan kulit)
  • menurun dan melangsingkan badan
  • menambah tenanga
  • meningkatkan sistem immunisasi badan
  • melancarkan sistem penghadaman
  • kesihatan yang berpanjangan
  • mengurangkan risiko asma dan semput
  • melegakan selsema
SIHAT TANPA KOLESTROL DENGAN JUS QALBI AL-EHSAN
sihat tanpa kolestrol dengan jus qalbi al-ehsan
Saya mula meminum Jus Qalbi ni dari 7 Oktober 2016 yang lepas. Setiap pagi sebelum sarapan saya akan minum 2 sudu (sudu plastik). Apakah rasa Jus Qalbi ni? Okay.. terus terang saya katakan, rasa jus Qalbi ni agak kuat. Tapi bila dah telan okay je haha. Bau dia pun agak kuat. So, nasihat saya.. selepas goncang botol jus Qalbi ni & buka penutup dia, terus cepat-cepat minum sebab bau bawang putih dia agak kuat. Kalau tak tahan bau dia, boleh tutup hidung. Then, minum. 

Overall bagi saya, Jus Qalbi ni bagus. Saya suka. Setiap pagi, saya bangun je mesti dalam fikiran dah set mind "minum jus Qalbi sebelum sarapan". Acecehhh nampak tak di situ saya makin bertenaga dan cergas selepas minum Jus Qalbi Al-Ehsan ni? Yelah, bangun-bangun je bersemangat gitu kan hehe. Malahan sekarang, dah jadi rutin harian saya setiap pagi untuk amalkan meminum jus Qalbi.  Tambahan pula, saya jenis yang tak kisah minum jus cecair kesihatan berbanding dengan pil yang susah nak telan seperti Panadol.

Botol Jus Qalbi yang ada di rumah saya ni adalah 250ml, jadi harganya RM79 (Semenanjung Malaysia), RM89 (Sabah Sarawak). Tetapi bagi sesiapa yang nak 500ml punya, harganya adalah RM149 (Semenanjung Malaysia), RM159 (Sabah Sarawak).

TESTIMONI JUS QALBI: LUFYA OMAR (artis celebriti Malaysia)


SIHAT TANPA KOLESTROL DENGAN JUS QALBI AL-EHSAN
SIHAT TANPA KOLESTROL DENGAN JUS QALBI AL-EHSAN 
testimoni jus qalbi
testimoni jus qalbi: lufya omar
Berminat untuk membeli jus Qalbi ini sebagai minuman supplemen kesihatan? 
Anda boleh membuat tempahan di FB PAGE OFFICIAL JUS QALBI iaitu: JUS QALBI AL EHSAN. Atau anda juga boleh order Jus Qalbi di website algaepark.com.my/product/jus-qalbi-al-ehsan/

Jika ada sebarang pertanyaan atau kemusykilan, boleh hubungi pihak Algae Park Sdn Bhd di 03-5511 4366/017-7300366/017-3730366 atau 
email di official@algaepark.com.my.

Alamat: No.80A, Jalan Renang 13/26 Seksyen 13, Shah Alam.
Instagram: www.instagram.com/qalbialehsan

#jusqalbi
#pembersihkolestrol
#jusqalbiehsan
#enjoythetaste
#experiencethemiracle
#tonikjantung
#minumsihat
#tambahtenaga
#pembersihkolestrol
#shahalam

Post a Comment

2 Comments

  1. tak sabar nak rasa Qalbi... bau bawang putih tu memang tak sedap tapi pcl nak try jugak utk kesihatan kan.

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p