tanda-tanda anda sedang jatuh cinta

by - December 29, 2016
Siapa kat dunia ni tak pernah jatuh cinta angkat tangannn! Okay tak nampak pun ehe. Saya pernah jatuh cinta? Mestilah pernah haha. Ataupun sedang jatuh cinta? Wuuu.. Biarlah rahsiaaa uhuk uhuk. Okayyy, biasa lah kadang-kadang si perempuan tak tahu dia sedang jatuh cinta dengan si lelaki. Si lelaki pula tak tahu yang dia rupanya ada hati dengan si perempuan tu. Tapi tak tahu. Atau tak sedar. Atau buat-buat tak tahu? Tapi, apa-apa punnnn.. jika 11 tanda-tanda anda sedang jatuh cinta di bawah ni ada pada diri sendiri, faham-faham sendiri lah. Okay, jom baca tanda-tanda anda sedang jatuh cinta!

tanda-tanda anda sedang jatuh cinta


tanda-tanda anda sedang jatuh cinta
tanda-tanda anda sedang jatuh cinta
1. Anda akan baca message dia berulang-ulang kali tanpa jemu
2. Anda akan berjalan dengan perlahan bila anda dengan si dia.
3. Anda akan berpura-pura malu bila anda bersama dengan dia.
4. Bila anda terfikirkan di dia, jantung anda dup dap dup dap.
5. Anda akan tersenyum tanpa sebab munasabah apabila anda dengar suara si dia.
6. Apabila anda pandang si dia, anda tidak hiraukan orang lain.
7. Anda mula mendengar lagu genre slow (romantik).
8. Si dia lah yang selalu bermain di kotak fikiran anda.
9. Anda suka dengan bau si dia.
10. Anda sedar yang anda sentiasa tersenyum ketika memikirkan si dia.
11. Walaupun tiada nama yang disebut secara spesifik, anda sedang memikirkan si dia apabila anda baca no.1-10 ;)

tanda-tanda anda sedang jatuh cinta
tanda-tanda anda sedang jatuh cinta
Haaa amacam? Nombor berapa yang mengena? No berapa yang paling menusuk ke dalam jantung? Paling terkena mesti no.11 kan? Muaahhaha. Tepuk dada, tanya lah siapakah gerangan membuat taman bunga di hati ye dak? Hehe. 

You May Also Like

5 comments

  1. tanda2 ni mostly 'kena' pada yg belum berkahwin rasanya hihihu

    ReplyDelete
  2. Hahaha number 11 tuuuu tricky betul!

    ReplyDelete
  3. Hahahahah! Takdek lagi tanda tanda ni. EH :P

    ReplyDelete
  4. ...yang telah berkahwin pun sila aplikasikan ianya sentiasa..semarakkan rasa cinta dan jatuh cinta berterusan kepada pasangan setelah menjadi yang halal..

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p