Search This Blog

NetKL renew domain sayidahnapisah.com for one more year

By 7:10:00 PM ,

Sesungguhnya seorang Sayidah Napisah tengah sangat sangat malas nak mengupdate entri blog sekarang ni sebab mood dia tengah ke benda lain, adehhhh. Rasa nak ketuk kemalasan update blog ni pergi jauh jauh shuh shuh shuhhhh! Hahaaha. Mana tak nya, last update entri adalah 18 April 2017. Hampir 10 hari tak update. Lama tu! Sobsobsobsob. 


Okay abaikan Sayidah yang malas.


NetKL renew domain sayidahnapisah.com


Yeayyy! NetKL done renew my domain untuk setahun lagi! Sepatutnya renew pada bulan Mei nanti, tapi saya renew awal beberapa minggu dari tarikh yang sepatutnya. Takut terlupa pula nanti atau internet buat hal ke, lagi parah. So, sementara ingat.. saya pun transfer RM45 ke akaun CIMB NetKL for renew domain & then email Netkl bukti payment. 

Successful!

NetKL renew domain
NetKL renew domain sayidahnapisah.com
NetKL
NetKL renew domain sayidahnapisah.com


Baik la NetKL ni. Dia wish kita Selamat maju jaya! Hahaha. 

Terima kasih juga NetKL renew domain ai. Terima kasih juga servis awak tiptop tak pernah mengecewakan ;)

Okay, adios!


Baca juga:

You Might Also Like

5 comments

  1. Senangkan berurusan dengan netkl...

    ReplyDelete
  2. Murni pon baru semalam bertukar dari blogspot ke dot.com. juga ambik domain dari netkl..hehehe

    ReplyDelete
  3. KC...akak punya domain ari tu netkl kan? bila nak kena bayar erk?

    ReplyDelete
  4. Bestnyaaa ada domain sendiri, hahaha. Mai ni baru je lulus adsense, so lupakan jela bab nak beli domain tu...

    ReplyDelete
  5. Netkl memang antara service domain yg terbaik di Malaysia masa kini.

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p

Newsletter

DISCLAIMER

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di sayidahnapisah65@gmail.com.

[PENAFIAN] www.sayidahnapisah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.