#CABARAN20HARI PENGALAMAN PAHIT DI BULAN PUASA-berbuka di saat akhir

by - July 01, 2015

#CABARAN20HARI PENGALAMAN PAHIT DI BULAN PUASA





Wassap wassap. Hehehe. Alhamdulillah dah hari kelima! Wah wahhh. So, apa tajuk #Cabaran20Hari kita harini? Yeah, pengalaman pahit di bulan puasa.


#Cabaran20Hari MENU WAJIB BULAN PUASA




Pengalaman pahit ye? Hmmm. Jenuh den pikiaq ada ke pengalaman pahit di bulan puasa ye? Hmmm.

Tertinggal bangun sahur boleh dianggap pengalaman pahit tak?

Tak sempat nak minum air semasa sahur dianggap pengalaman pahit tak?

Termakan makanan pahit boleh dianggap pengalaman pahit tak? #lawakhambar

Haaa ada satu ni! Ni betul-betul pahit ni. Pahit campur masam pun ada. Okay lah situasi ni mungkin pernah terjadi kat ramai perempuan di luar sana.

Pengalaman pahitnya ialah.. tinggal beberapa minit sebelum azan maghrib untuk berbuka puasa, ABC(Allah Bagi Cuti) pun datangggg. Dangg~Terbatal lah puasa ku hari tersebut. Uhuk uhuk pahit tak pengalaman ni? Orang perempuan je boleh rasa pahitnya ni haha.

Okay done! Jumpa esok, next cabaran !



Entri #Cabaran20Hari sebelum ini:



1) apa erti puasa pada anda


2) pengalaman sahur yang tidak mencabar


3) resepi sahur paling ringkas -lempeng


You May Also Like

3 comments

  1. teramat pahit tu..5 minit jer lagi..wuarghhhhh >_<

    ReplyDelete
  2. hahaha..yang paling sadis tinggai sesaat je lagi nk buke.. hoho

    ReplyDelete

Silakan comment. Jangan malu, jangan segan yew :p